Op dit weblog streef ik er naar om met een zekere regelmaat en in een min of meer chronologische volgorde alle schetsen, illustraties (en hun toepassingen), die ik vanaf 1988 tot 2004 voor het Land van Ooit heb gemaakt- men noemde mij Opperhoftekenmeester - te ontsluiten. Dit tot genoegen - hoop ik - van de velen die het Land nog altijd een warm hart toedragen.



Klik op de afbeeldingen voor een grotere versie



zaterdag 18 juli 2009

Op de valreep!



Want het zwemhansopje en de wandelschoenen zijn verzameld, dus bepakt en bezakt zakken wij morgen af om in de buurt van de Golf van Biskaye een week of drie eens lekker uit te waaien.
Halverwege augustus pak ik de draad weer op. Graag tot dan!

3 opmerkingen:

Gijs zei

Veel plezier!!

Jonkheer Ed zei

John,veel plezier toegewenst en geniet ervan.

RickU zei

Heel veel plezier!

(Ik ben overigens wel benieuwd naar de oorsprong van de fraaie tekening haha)

Groetjes Rick!