Op dit weblog streef ik er naar om met een zekere regelmaat en in een min of meer chronologische volgorde alle schetsen, illustraties (en hun toepassingen), die ik vanaf 1988 tot 2004 voor het Land van Ooit heb gemaakt- men noemde mij Opperhoftekenmeester - te ontsluiten. Dit tot genoegen - hoop ik - van de velen die het Land nog altijd een warm hart toedragen.



Klik op de afbeeldingen voor een grotere versie



woensdag 23 juni 2010

AD-14

Ook al hoefde ik voor de landkaart van AD-14 geen aanpassingen te maken, ik heb er wel een exemplaar van bewaard.

Kennelijk is er toch een kleine aanpassing gemaakt t.o.v. het seizoen daarvoor, want de muziekkiosk is verplaatst van het Plein van de Huilende Honden naar het terrein achter het Ooittheater; een beetje ondefinieerbare plek die in de geschiedenis van Ooit daardoor steeds verschillende bestemmingen heeft gehad.

Wat mij van deze landkaart wel beviel, was het feit dat de achtergrond in irisdruk was uitgevoerd. Voor zover ik weet was dat eerder alleen nog maar gebeurd bij de OoitSenten. Zie hiervoor http://tinyurl.com/2dfj79j


Ook al is er voor de achterkant van de landkaart geen materiaal van mij gebruikt, voor de volledigheid laat ik hem hier wel zien.

Geen opmerkingen: