Op dit weblog streef ik er naar om met een zekere regelmaat en in een min of meer chronologische volgorde alle schetsen, illustraties (en hun toepassingen), die ik vanaf 1988 tot 2004 voor het Land van Ooit heb gemaakt- men noemde mij Opperhoftekenmeester - te ontsluiten. Dit tot genoegen - hoop ik - van de velen die het Land nog altijd een warm hart toedragen.



Klik op de afbeeldingen voor een grotere versie



woensdag 16 september 2009

En dan is nu......!

Even voor de goede orde nog een paar korte opmerkingen.

De inrichting van mijn winkeltje lijkt op die van Ooitgetekend; het lijkt opzettelijk, maar het komt vooral omdat ik geen andere manier wist.
Echter, in tegenstelling tot Ooitgetekend zien jullie in OO!T de oudste tekeningen als eerste, dus te beginnen met de allereerste afgekeurde Ooitridder (waarlijk een collecters item, zou ik zeggen).
Naarmate ik met Ooitgetekend vorder, zullen er nieuwe schetsen en studies aan OO!T worden toegevoegd, maar altijd pas nĂ¡dat ik ze in Ooitgetekend heb behandeld.
Verder heb ik alles gerangschikt in rubrieken, die in de rechterkolom aan te klikken zijn voor een snellere navigatie.

Hoe dan ook, ik denk dat het zich verder vanzelf wel wijst en ik hoop dat het jullie bevalt.
En dan is nu het moment aangebroken dat ik mijn winkeltje voor jullie openstel. Veel plezier!
Link

1 opmerking:

RickU zei

John!

Het is juist heerlijk overzichtelijk zo. Duidelijk en veel beter te gebruiken als bijvoorbeeld bol.com. En dan ook nogeens mooiere producten ;)

Ik wil echt heel graag een schets maar ik zal moeten wachten op mijn maandsalaris. Die van de Gouverneur bij het Staatenboek... Smul! Haha!

Super John, aan de andere kant: Een nieuwe tekeningenpost op Ooitgetekend is bij mij zeer welkom ;)

Groetjes Rick!